15 Aralık 2009 Salı

İSTANBUL

Önce şu video'yu izledim...


Sonra Tuluyhan Uğurlu'nun parçalarını aratırken bunu buldum!

Ardından, İstanbul ile ilgili bir playlist oluşturmaya karar vererek, araştırmaya başladım...İsmi İstanbul olan yada İstanbul için yazılmış parçaları...

Araştırdıkça ilginç parçalara ulaştım...Ulaştıkça da şaşırdım:) Baktım ki liste uzayıp gidecek, bir yerde kesmeye karar verdim! Bu playlist'e şarkılarını koyamadığım tüm müzisyenlerden öncelikle özür dilerim =)

Playlistte Punk-Rock tarzı parça görebileceğiniz gibi, elektronic müzik, balkan müziği, Down Tempo, Türk ezgileri, new age, slow, hip-hop hatta Eklektik Kelt denilen bir tarzıda bulmak mümkün!

Kısacası farklı tarzlar birarada ilginç bir sentez oluşturdu...
Aynı İstanbul'un kendisi gibi...

1 yorum:

cinnamoncherry dedi ki...

filmin ruhuyla bu kadar örtüşen başka bir film müziği var mıdır acaba?
ve 'her şeye' bu kadar ilham kaynağı olabilmiş başka bir şehir.. sanmam.