25 Nisan 2010 Pazar

Erotik Hikaye; Komşumuz Ayfer Abla...


Adım Tahsin Yolbeyli, 23 yaşındayım. Bu yaz tatilinde komşumuz Ayfer Ablayla yaşadığım macerayı sizinle paylaşmak istiyorum.
Ayfer abla iki yıl önce kocasıyla birlikte apartmanımıza taşınmıştı ve ben, o günden beri onun için çıldırıyordum. Ayfer abla 32 yaşında 1.65 boylarında beyaz tenli enfes bir kadındı...


Kocası Ümran abi 39 yaşında 1.85 boyunda atletik yapılı, yanık tenli, nefis bir adamdı. Ama konumuz o değil, konumuz Ayfer abla.


Ayfer abla sürekli giydiği askılı bluz ve mini etekle aklımı başımdan alıyordu. Bir gün dayanamayıp kendisine açıldım.

-Ayfer abla sürekli niye aynı şeyleri giyiyon? İnsan kokar yav...
-Yıkıyoruz herhalde...

Aradan günler geçti. O gün başıma geleceklerden habersiz, semtimizin bakkalı İsmet abiyle sohbet ediyordum. İsmet abi 43 yaşında 1.50 boylarında buğday tenli, buğday gibi bi adamdı. Oldukça atletik bi gülümsemesi vardı. Konumuz Ayfer Abla olduğu için onu da es geçiyoruz.

Ben bakkaldayken içeri Ayfer abla girdi. Üzerinde vücut hatlarını belli eden bir tişört vardı. Nereye gittiğini sorunca köpeği Muffy'yi gezmeye çıkardığını söyledi.

Muffy 1,5 yaşında, 40-45 santim boylarında enfes bir köpekti. İpek gibi tüyleri... amaan, Ayfer ablaya geçiyorum.

Ayfer abla, 5-10 dakika Muffy'ye göz kulak olabilir miyim diye sordu. Hemen kabul ettim tabi. Eğilip köpeğinin tasmasını takarken gözlerime inanamadım. Sütyen giymemişti!!!

Aklımı kaybedecek gibi oldum. Elim ayağım birbirine dolanmıştı. Sonra Ayfer abla Muffy'yi bırakıp gitti. O gidince hayvan huysuzlandı. Havlamaya başladı. Sakinleştireyim diye kucağıma alınca gözlerime inanamadım. Sütyen giymemişti!!!

Hemen İsmet abiyi kontrol ettim, o da sütyen giymemişti! Peki kimdi bu sütyeni giyen?!... Tanrım yoksa...

Aman Allahım ben giymiştim! Hem de annemin sütyenini giymiştim! Hatırlıyorum annem bu sütyeni tuhafiyeci Erhan'dan almıştı.

Tuhafiyeci Erhan 1.75 boylarında, kumral... lan ben bu sütyeni nasıl giydim lan?!

Hemen sütyeni çıkarıp Muffy'ye taktım. Muffy çıkarıp, İsmet abiye attı. İsmet abi de dolgun kalçalarını sergileyerek sütyeni tezgahın altına sakladı.



O esnada Ayfer abla içeri girdi!.. Üzerinde vücut hatlarını gösteren bi gömlek vardı. Hani tişört vardı, gömleği ne zaman giydin diye sorduk. Tuhafiyeci Erhan'a uğradım, ondan aldım dedi.



Tuhafiyeci Erhan 1.75 boylarında, kumral. Bi dakka noluyo lan orda? Vay şerefsizler!!
................
İşte böyle... Artık muffy, ben ve İsmet abi her gün buluşup sevişiyoruz. Hayat bizim için çok daha renkli oldu. Öyle değil mi İsmet abi?

-Harbiden dolgun mu lan kalçalarım?

Yiğit Özgür...

1 yorum:

Seemannsg dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.