18 Mayıs 2010 Salı

Make The Girl Dance "Baby Baby Baby"

Bu klibimizi tavsiye eden air arkadaşımıza teşekkür ediyoruz! Bu ne biçim klip len böyle, kim icat etmiş bu siyah bandı arkadaş!
Bi de bu siyah bant gözlere konmuyor muydu? Ben mi yanlış hatırlıyorum!
Eski köye yeni adet! ne gereği var...Di mi sevgili blog emekçileri:)




Şimdi klibi ilk izleyişimde kabul ediyorum bende yürüyen hatunlara baktım...Daha sonra ki izlemelerimde ise, ( - Kim bilir kaç kere izledi?)
bayanlardan çok etraftaki tiplere baktım ve enteresan şeyler keşfettim. Hani bi film izlersiniz ve bişeyler anlarsınız ama tekrar izlediğinizde kaçırdığınız yeni şeyler olduğunu farkedersiniz ya, işte bu klipte aynen böyle:) Her izlediğinizde yeni bir tat bırakıyor ağızda:)

Örneğin;
Klibin 28.saniyesinde ekranın solunda gözüken gri kasklı scooter'a binen bi tip var...Bu arkadaş klibin devamında avını tuzağa düşürmeye çalışan bir aslan misali muhtelif yerlerde pusuya yatmadan duramıyor.
28. saniyede ekranda ilk defa gördüğümüz bu aslan parçası, 51. saniyede ekranın solundan bir geçiş yapıyor ve ardından uygun bir yerde pusuya yatıyor. 1.23'de pusuya yattığı yeri yine ekranın solunda görebiliyoruz. Kendisi bir kamyonetin ardında, usulca avını bekliyor:)
Sonra bayanın kendisini geçmesi ile beraber 2.40'da bir sorti daha yapıyor, ekranın solunu kullanmayı alışkanlık haline getirmiş olan aslan parçası yeni bir taktik belirleyerek bu sefer ekranın sağ tarafını kullanıyor...
Tam eleman gitti heralde derken, son bir defa daha yattığı pusuda kameraya yakalanıyor. Bknz: Dk.3.08 - Ekranın solu...

Aslan parçasının daha sonra hangi maceralara doğru yol aldığı ise bilinmiyor! :)

8 yorum:

airwalker dedi ki...

Vay be bu ne dikkat mi desem? Bu ne kendini adamamı desem? =)

Engin dedi ki...

Dikkat diyelim istersen:)

Yada ayrıntılara gömülüp, görülmeyeni görme çabasıda diyebiliriz (d_b)

airwalker dedi ki...

Tabi tabi.. =)

airwalker dedi ki...

Kızlara değil de motorlu elemana dikkat etmen de bi ince kıllandırmadı değil hani..

Engin dedi ki...

İşte beklediğim yorum! Sırf şu yorumun gelme riski yüzünden kaç gündür koyup koymamakta kararsızdım:)

Neyse hakkımda yeni birşey daha öğrendiniz!
Yolda çıplak hatun göreyim, hayatta dönüp bakmam! Motor üzerindeki erkekler daha bi enteresan geliyor bana:)
Ama giyinik ve kasklı olacak! Yoksa onlara da bakmam:)

airwalker dedi ki...

Biliyodum olm ben zaten.. (Bkz. Köylü de biliyodu) =)

Engin dedi ki...

heheh...evet hatırladım...Bizdeki son yaşadığımız mevzuyu bilmiyor allahtan:)

airwalker dedi ki...

O konuyu hiç açma abi.. =)