20 Kasım 2009 Cuma

Athenaeum - Sweeter Love

Bu neyi anımsattı?

8 yorum:

airwalker dedi ki...

Girişi bana bunu anımsattı ama sanırsam bundan bahsetmiyodun galiba

Ξηqiη dedi ki...

Sayfa açılmıyor, bağlantıyı yanlış mı koydun acep?

airwalker dedi ki...

Abi adres çubuğundaki "denden"leri kaldırınca oluyo.. =) Yanlışlıkla onları silmemişim.. =)

Ξηqiη dedi ki...

sevgili blog okurları için ben linki yenileyeyim...

Daaaat, yanlış cevap!
Doğru cevap için son iki tahmin:)

Seral dedi ki...

evettt.. ben tahminimi söylüyorum.. ve kesinlikle blog sahibiyle aynı evde yaşıyor olmamın torpil etkisi yaratmadığını da eklemek istiyorum.. tamamen benim mükemmel hafızam diyelim:)))

Pek tabii videoyu dikkate almadan sadece müziğe odaklanın:)

Ξηqiη dedi ki...

Daaat yanlış cevap!:)
Doğru cevap Sarp'tan geliyor:)

Tamam tamam doğru cevabı Seral bildi! Kendisini kutluyoruz...
1. turun galibi böylece belirlenmiş oldu, acaba 2. turda bizi neler bekliyor olacak:)

Buyrun 2. tura:)

Seral dedi ki...

Kıh kıh:)

airwalker dedi ki...

Heheh.. harbiden ilk girişi çok benziyo.. Ben girişinin tarzını benzetmişim sade..=)