21 Aralık 2009 Pazartesi

25th Hour & Terence Balanchard


"Her erkek, kadın ve çocuk ölmeden önce mutlaka çölü görmeli...
Kilometrelerce boşluk... Kum, kaya, kaktüs ve mavi gökten başka hiçbir şey yok! Bir tek kişi göremezsin. Siren yok! Araba alarmı yok! Korna çalan kimse yok! Küfreden yada işeyen deliler yok!
Orada sessizliği bulursun, huzur bulursun..."
Bu sözleri duyduğum sırada "müzik çaların ilk sırasında bulunan" parça ile tanışmış,Terence Balanchard isminide "25. Saat" filmi sayesinde öğrenmiştim...

Hatırlıyorumda, filmin soundtrack'ini bulmak için kaç gün uğraşmıştım...




"Önceki hayatını unut! Geri dönemezsin. Telefon edemez, mektup yazamazsın. Asla arkana bakma! Kendine yepyeni bir hayat kur ve onu yaşa! Yaşaman gereken hayatı yaşa!.."

Ne güzel bir filmdi ama...

"Bu hayat neredeyse hiç varolmadı" :(

1 yorum:

Seemannsg dedi ki...

bu filmi izleyeli çok oldu.. Edward Norton oynuyor diye indirip izlemiştim. konusu hakkında da en ufak bişey bilmeden - bilerek okumadan - başladım filme.. ortalarda falan epey sıkıldığımı hatırlıyorum. bittiğinde de "ee bitti mi" dediğimi..

velhassıl- kelam :) hani bazıları filmleri, konusuna hiç bakmadan izleyin falan der. zevkli oluyormuş. yok abi, bu kanıya katılmadığım sonucuna varmama neden olan bi filmdir bu film. konu hakkında az çok fikir sahibi olsam, çok daha verimli geçebilirdi film.

izleyeceğiniz filmler hakkında ön bilgi edinmeniz dileğiyle :p