17 Aralık 2009 Perşembe

YANSIMALAR



Yansımalar grubu ile video'daki filmi izlediğimde tanışmıştım...Ardından da "Bab-ı Esrar" isimli kasetlerini almıştım "Öncü Kasetçilik"ten:)

Günlerce dinlemiş ve dinlettirmiştim insanlara...Bu nedenle olsa gerek;
Bab-ı Esrar isimli parçaları "Tabutta Rövaşata" kadar, bana kendi odam da geçirdiğim zamanları ve bir arkadaşımı da hatırlatıyor...Neyse...

Ruhunuzu gerçekten dinlendirmek istiyorsanız bu grubu dinlemelisiniz...
Gözlerinizi kapatıp, ruhunuzu serbest bırakabilirsiniz...



Eğer, şu aralar Elif Şafak'ın Aşk kitabını da okuyorsanız;
...kitap ellerinizin arasından kayıp, gözleriniz sayfada bulunan satırlardan çekilmeden, bu müzik bırakın kulağınıza dolsun...

Bu arada düşündümde, "Tabutta Rövaşata"yı tekrar izlemeyeli ne kadar uzun zaman olmuş böyle!!!

4 yorum:

airwalker dedi ki...

Len daha 1 hafta önce mi ne izledim yine Tabutta Rövaşata'yı.. =)

Ξηqiη dedi ki...

Güzel tesadüf olmuş o zaman:)
Bende dün gece tekrar izledim...;)

Peki soruyorum o zaman; Filmin ismi neden "Tabutta Rövaşata" peki?

airwalker dedi ki...

Hmm cevap veriyorum: Şimdi rövaşata afili bi hareket ama öldükten sonra afili hareket yapsan ne olur, yapmasan ne olur.. Bildim?

Ξηqiη dedi ki...

Tabutta rövaşata yapabilmek mümkün değildir! Çünkü hareket edebileceğin bir alan yoktur. Dardır - sıkışıktır... Film'de, hayat içerisinde sıkışıp kalmış insanları anlatıyor. Bir türlü rövaşatayı vuramıyorlar...

:)