1 Mart 2010 Pazartesi

Deliverance - Banjo Duel



İzlemiş olduğunuz video 1972 yapımı olan "Deliverance" filminden küçük bir alıntı!
Filmi "ormana kamp yapmaya ,dolaşmaya gidecek olan ve daha önce rafting yapmamış olanlar izlemesin derim ben" Bu kayıdıda onlara uyarı olsun diye yaptım aslında, yoksa film falan tanıtacağım yoktu!!!:)

Neyse efendim filmimiz günümüzün gerilim-macera filmlerinin babasından sayılmaktadır ve bir çok filme daha sonraları örnek oluşturmuş hatta bazı yerleri neredeyse klişe haline getirilmiştir.(yada ben öyle tahmin ediyorum)
Gerçekten rahatsız edici bir film olduğunu söylemek hiç abartı olmaz heralde!

Bu arada videoda ki köylü elemanın çaldığı alete "Banjo" denilmektedir...Özellike Country müzikte kendisine ciddi bir yer bulmuştur! (Biraz bilgilenelim köşesi:)

2 yorum:

Seral dedi ki...

aklımda ne zamandır, vakit bulup izleyemedim.. izleyen varsa yazsın bakalım birşeyler..

bu arada sayın blog sahibi, herkesin yorumları aynı anda mail adreslerimize gelse daha fazla katılım olur kanımca..

Engin dedi ki...

Sayın okur:) Zaten durum söylediğiniz gibi işliyor...
Ama siz blog sahibi ile aynı evi paylaştığınız için buna gerek duymadım!
Sor bana söyleyeyim!:)