22 Mart 2010 Pazartesi

Green Street Hooligans

2005 yapımı bir İngiliz filmi "Green Street Hooligans"ın soundtrack'inde bulunan bu güzel parça ile sizleri baş başa bırakayım!

Terence Jay'den geliyor; One Blood :)



Baştan sona bir İngiliz filmi izlemek isteyenler için bire bir...Her ne kadar İngilizlerden pek haz etmesemde, adamlar yapıyor abi!
Filmi izledikten sonra "hemen dışarıya çıkıp insanın bi kavga edip - dayak yiyesi geliyor. Film çok gaz oğlum, bildiğin gibi değil! :)
En son bi "Dövüş Klübü"nde görmüştüm bu kadar yumruğu...

Bir de en kısa sürede üzerime bir çizgili adidas eşofman almaya karar verdim! Kaç paradır acaba? :)

3 yorum:

airwalker dedi ki...

Çizgili eşofman: 100 TL
Beyzbol sopası: 120 TL
Kırık dişe kaplama yaptırmak: 250 TL




Dayak yedikten sonra bebek gibi uyumak: Paha biçilemez. =)

Engin dedi ki...

Eheh...Şu an üzerimde çizgili bir eşofman ile dayak yemeden bebek gibi uyumak istiyorum mesela ben...O kabul olur mu acaba! Yoksa illa dayağı yiyecek miyiz!

airwalker dedi ki...

O da olur ama o dayak yedikten sonra suratında bi sırıtmayla cart diye uyuyosun ya, onu ben başka hiç bi şekilde yakalayamadım.. =)